24 november - På gång

Det är mycket på gång och det är svårt att hitta motivation till att blogga men men, så kan det vara!

I tisdags hopptränade vi för Joanna, vi körde en riktigt bra övning, så nyttig! Såg när hon tränade på sin häst denna övning för Jarle, den såg inte så svår ut men det var den verkligen! Vi vände över från B till E över några travbommar och sen vände man höger eller vänster och då kom hindret väldigt snabbt. Handlade mycket om planering men kul var det :)

I onsdags skrittade jag bara ut en sväng för att röra lite på han efter hoppningen!

I torsdags så red jag, Lise och Linnea ut på tre stycken bruna taggade ponnyer. Vi var ute i ca 1 1/2 timme. Busade på ängar, hade tävlingar på plan och jag tror verkligen hästarna uppskattade det! Mexx var på bra humör! :)

Nu ska jag snart bege mig ut mot Ås och fixa lite saker, eventuellt kika på hoppträning och packa inför imorgon, då far vi mot Wången på hopptävling :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Johanna Bergkvist - 2011