22 oktober - Helt slut

Nu ligger man i sängen igen, dödstrött. Somnar jag nu så hinner jag sova 9 timmar vilket nu mer är det normala för en natts sömn hos mig. Jag älskar att sova, vart kom det ifrån? Försöker sova ikapp 17 år av morgonpigghet.

Hur som helst, mockat x antal boxar idag med. Sedan gick jag och fixade åt min egen pålle. Han fick vila idag igen. När han vilar så vilar han 2 dagar på rad eftersom hästkroppen fungerar precis som människans, det tar 48 timmar att nollställa kroppen. Dock så vilar han bara en dag dagen innan tävling :)

Nä, nu ska jag släcka efter ytterligare en lång dag i stallet. (Passade även på att anmäla mig till helgens Tusse-träning, nej juste, det är Tusses dotter Elsa som kommer upp och ska ha träning, spännande! Trivdes bra med henne som chef nere i Avesta.) Godnatt! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Johanna Bergkvist - 2011