08-12-11

Idag har min medryttare tagit hand om Mexx, lilla Lise. Hon är som en liten lillasyster för mig! Hon är så duktig, hon kommer bli en duktig ryttarina, det vet jag! :) Själv har jag suttit hemma och pluggat, lagat en god middag till mig och mamma samt druckit glögg och ätit pepparkakor - så mysigt! Jag har egentligen ingen julkänsla, har ni det?

Eftersom jag inte hade så mycket att berätta om idag så tänkte jag hissa Mias RS, schabrak och lindor! Schabraken är i så bra kvalité och lindorna passar på både ponny och storhäst när man fäster kardborren (på dom flesta lindor får man ju dra en eltejp runt så inte kardborren släpper). Dessutom finns ju lindorna i så mycket snygga färger!


Jag har dom två första längst upp till vänster men ska införskaffa mig fler!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Johanna Bergkvist - 2011