10-12-11

Åkte ut till stallet i eftermiddags och gav hästarna middag innan jag och Mexx gav oss vidare till ridhuset med min vän Sandra och Mexx favoritkompis Galeopsis.

Mexx var mer vild än tam idag - som ett yrväder! Han var pigg och bockade och skuttade. Fick inte till någonting av vad jag tänkt så jag tog fram en bom och la mig på en åttvolt och fortsatte med befästningen av bytena. Herregud vad duktig han är! Han lär sig så otroligt snabbt så det ska bli kul att få utbilda honom nu och se vad man kan lära honom. :)

Imorgon ska vi göra någonting riktigt roligt, som vi inte gjort på länge! Både jag och Mexx längtar - någon som kan gissa vad som händer? ;)

Postat av: Linnea Tängmark

Ni ska hoppa i hoppgruppen och jag kommer sitta på läktaren och kolla ;D<3

2011-12-10, 23:46:09 - URL: http://sweettilly.webblogg.se/
Postat av: Linnea Tängmark

Men jag hade ju för mig att du sa de <3

2011-12-13, 07:04:43 - URL: http://sweettilly.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Johanna Bergkvist - 2011