10-12-11

Igår kom jag hem relativt sent och orkade därför inte uppdatera. Gårdagens em/kväll spenderades först i stallet och sedan på tävlingsmöte med våran klubb. Som det ser ut nu så känns det som om nästa säsong kommer bli hur härlig som helst i vår lilla klubb! Många tävlingsryttare, många hästar, många lag, många olika grenar och många skratt! Mexx vilade igår och när jag kom hem gick jag och lade mig.

Imorse ringde klockan vid ca halv 7, vi har stallet i helgen så det var bara att bege sig till Ås. När man väl är där är det ju trots allt riktigt mysigt! Nu är jag hemma och äter lite sen beger jag och mamma oss till Ås igen. Mexx ska ridas en sväng, vi får se om det blir ett pass på plan eller om det blir ut och pulsa i djupsnön, det har nämligen kommit massor med snö vilket jag älskar! Så härlig vinterträning med hästarna! :)

Bilden är från mitt fönster hemma!

Postat av: Stina

Oj vad mycket snö ni fått! Här är det ju ingenting än..

2011-12-10, 19:46:09 - URL: http://sodressage.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Johanna Bergkvist - 2011