11-12-05

Idag har jag gått och tänkt på vad jag skriva på bloggen hela dagen.. haha! Hur som helst, nu kan ni följa mig hela tiden genom bloglovin - så gör det!

Idag har jag haft en kort dag avslutad med basket på idrotten, roligt! Åkte hem, bytte kläder och begav mig sedan ut till stallet. Efter att ha fixat ordning Mexx så begav vi oss ut i snöstormen mot ridhuset. Blev ett pass med lite öppna, förvänd galopp och lite försök till byten. Han byter fram ibland nu och börjar tänka rätt. Jag försöker lära honom det för att underlätta i omhoppningen ;) Han vart riktigt fin och gick fram bra!

Prövade även mina nya gula lindor idag, Mexx vart så snygg! ;)
Det kommer en bild när bloggen vill fungera ;)

Jag hade redan hunnit linda av en innan jag kom på att jag skulle ta kort - så ja, jag har faktiskt fyra lindor, haha!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Johanna Bergkvist - 2011