15 april - TDB

Vad tycker ni om TDB? Själv har jag inför denna säsong lärt mig att tycka att TDB är ett jättebra system, älskar att sitta och klicka runt och leta tävlingar lite överallt, planera säsongen och så vidare. Alldeles nyss anmälde jag mig till två nya tävlingar, jag är såå tävlingssugen! :)
Mexx kommer testas mycket under våren och åka på en hel del tävlingar för att se att han är i tävlingskondition nog för att klara kommande meeting under sommaren så det är färre tävlingar men oftast meeting. Och framför allt, New Forest-SM i 4 dagar, dock är det ju utställning en dag också.

Denna helg var Tusse upp igen (för er som fortfarande undrar hur jag hade det där nere, jag lovar er, jag hade det huur bra som helst och tänker ofta på att det vore kul att åka ner igen, ni ska få en sammanfattning när jag har tid för det). Hur som helst, jag valde att inte träna på grund av många olika faktorer, dock ångrade jag mig när jag spenderade 4 timmar på läktaren och nere i ridhuset bärandes bommar :) Aja, tävling både lördag och söndag nästa helg, får se fram emot det helt enkelt!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Johanna Bergkvist - 2011