21 april - Dressyrtävling Ås

Årets lokala debut var det dags för idag. En hemma tävling där jag skulle rida LC:1 och LB:1. I framridningen för första klassen kändes han riktigt fin, pigg, framåt och det kändes som om han var på plats snabbt! Allt det försvann inne i ridhuset, såklart! En helt godkänd ritt, 62,...%, första utanför placering, några poäng efter. Dock var känslan desto värre, han ignorerade mig tyvärr.. :( Efter att ha rådgjort med min tränare och mamma så la jag upp ett helt nytt framridnings sätt inför andra klassen, rida lätt, galoppera på i lätt sits och bara tänka framåt. När jag sedan sjönk ner och red programmet var det lika som i första klassen, efter ökningen tackade jag för mig och valde att avbryta min ritt. Tack till alla som hjälpte mig under dagen!

Ett stort grattis till ALLA ridskoleryttare på ridskolehästar som gjort riktigt fina ritter idag och kammat hem vinster och placeringar, så roligt att se er allihopa!! :)


























Bilderna är fotade av Sofia Bredhe!
Postat av: Pappsen

Jättekul att läsa och dessutom tycker jag om bilderna. Fortsätt med denna blogg.

Kramar från Farsan

2012-04-22, 22:12:55 -
Postat av: Ellen

Du kämpade på bra Johanna! Synd bara att det blev som det blev.. :(

2012-04-23, 08:09:02 - URL: http://ryttarenellen.blogg.se/
Postat av: Anonym

Tjenare !
Snygg blogg , undrar lite om du kan göra blogg designer ?

2012-07-22, 15:26:45 - URL: http://allahovarimarken.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Johanna Bergkvist - 2011