22 april - Ponnyn

Idag har dagen varit full av hästar - som vanligt! Vi stack till Wången någongång vid 9. Jag fick se mina klubbkamrater göra riktigt fina ritter, så roligt att se. Extra stort grattis till Johanna Körner som vann LC, kat C.

Sedan bar det vidare till Ås där jag fick rida en otroligt fin ponny, riktigt rolig. En väldigt svår ponny men där man får känna ordentligt när man gör rätt. Det är sådana där pass man lär sig riktigt mycket på. Ska rida den på onsdag igen! Tack för lånet!! :)

Jag och mamma åkte sedan vidare mot travet där det var riktigt fina hästar idag. Vi köpte oss en hamburgare och satt på läktaren i solen som gassade så man kunde sitta i t-shirt, riktig vårkänsla. När vi kom hem var det lagomt att slå på Ponnyakuten!

Postat av: Ellen ♥

Vilken ponny...? :)

2012-04-22, 21:25:25 - URL: http://ryttarenellen.blogg.se/
Postat av: Jennifer

Tack för idag! Det var trevligt, och något att göra om. :)

2012-04-23, 00:16:52 -

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Johanna Bergkvist - 2011