15 augusti - Pay & Ride, Lits RK

Vi åkte till Österåsen där dom hade en jättebra anläggning :) Alltid kul att se nya ställen tycker jag. Vi hjälptes åt att bygga fram banan, deras plan var 40x80 och vi skulle rida på 20x40 :)
 
Red fram en ganska lång stund och upplevde han lite småseg i första programmet, LC:1, den sämsta LCn på länge tyckte jag men vi landade på 176 poäng, 65,19% :)
 
Försökte väcka lite liv i honom och få honom att bjuda på mer framåt och det gjorde han, han kändes superfin! Känslan vi hade på Tanne i lördags kikade fram under delar av programmet, här landade vi på 67,05%, riktigt nöjd!
 
Postat av: Isabelle

Grymt fina bilder, älskar ljuset :)

Svar: jaa visst är dom helt underbara! hon som tagit dom är jätteduktig och har fotat mig mycket :)
vallasmexx.blogg.se

2012-08-17, 09:31:49 - URL: http://dressyrisabelle.blogg.se/
Postat av: Hanna

Nääämen, vilken duktig fotograf du har då.. ;)

Svar: haha bästa hanna! :*
vallasmexx.blogg.se

2012-08-17, 13:42:31 - URL: http://hannaeulrikab.blogg.se
Postat av: Anonym

Är medlem i lits rk men var inte med på pay and ride denna gången. Men vi kanske träffas nån gång där? :)

Svar: absolut! vet ju dock inte vem det är men jag dyker säkert upp där flera gånger :)
vallasmexx.blogg.se

2012-08-19, 12:06:51 -

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Johanna Bergkvist - 2011