12-01-07

Har insett att jag skriver rubrikerna olika.. hmm.. Hur som helst, nu har det varit lite dålig uppdatering igen men det är ändå bättre eller vad säger ni ;) Vad kul att jag hade nästan 100 unika beöskare häromdagen trots denna urusla insats från min sida!

Igår fick Mexx sig ett dressyrpass i ridhuset, riktigt jobbigt tyckte han! Han var ruskigt fin i början men sen mot slutet började han krångla. Sandra fick hoppa upp och känna lite på han och hon kunde vara lite tuffare med han, hon ska rida honom på söndag och även hjälpa mig lite så får vi se om han sköter sig bättre då :)

Idag så har vi tolkat ett gäng på ridskolan, jäkla kul var det iaf, och fort gick det. Mexx var lite skeptisk i början men sen vart det fart på honom! Kommer eventuellt lite bilder och filmer från det senare :)


Bilden är från häromdagen, ska försöka ladda upp resten också!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Johanna Bergkvist - 2011