12-01-10

Skriver rubrikerna olika.. ska försöka komma ihåg att börja med året ;) Hur som helst, i söndags fick Mexx sig ett ordentligt dressyrpass med både mig och Sandra på ryggen, tror han tyckte det var riktigt roligt och jag fick en grym känsla! Tack för hjälpen Sandra, du anar inte vad det betydde :)

Igår, måndag, så skoddes Mexx så nu har han nytt på fötterna runt om. Snösulor är jag riktigt glad över att jag har, vilken underlättnad! Imorgon ska Mexx vaccineras och fixas med och till helgen väntar Tusse-träning, riktigt kul! Var ett år och en vecka senast jag tränade för henne så det är verkligen dags nu!

Passade även på att anmäla mig till årets första tävling ikväll! En klubbtävling som Strömsund anordnar (deras KM) så det kan bli kul. Dom hade väldigt blandade klasser så vi rider en LC:2 och sedan, för första gången på lång bana med Mexx, en LB:3. Två program jag aldrig ridit innan så det blir roligt! Nu ska jag sova (som jag redan gjort en timme i soffan framför en film, haha), godnatt! :)
Postat av: Frida

BLOGGA JOHANNAA! ;)<3

2012-01-11, 19:26:17 - URL: http://fridaaaa.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Johanna Bergkvist - 2011