12-01-17

Nu har jag mycket att ta igen, ska försöka skriva ihop en text så gott det går :)

Hur som helst, i fredags landade det nya tränset i brevlådan, det var helt sjukt snyggt!! Så på lördagen innan Tusse-träningen så prövade jag det, var lite tjockt och jag var lite sådär nöjd.. Tusse träningen tyckte jag gick sådär tills jag fick smälta det hela och inse att det gått ganska bra ändå, vi har ju bara hoppat en gång sedan i juli (dock var det mestadels markarbete) så vad kan man begära av oss som ekipage? På kvällen begav vi oss upp till Kaxås. :)

Blev en mysig kväll hos familjen Bångman. På förmiddagen så red jag och Tilde ut en sväng, så skönt att få sitta på Staris igen, medans mammorna gick och prata. Vart en skön tur och Starlight känns fortfarande hur bra som helst! Sedan begav vi oss hem och vidare ner till Svedje för att pussa på våran travhäst som dagen därpå skulle lämna oss och förevigt beta på dom gröna ängarna, vart ett känslofullt möte..

Igår så red jag min sista lektion måndag 20.00, blev ett jättebra pass! Mexx gjorde underbara slutor och jag vart så stolt över honom, jobbade även på bra i öppnorna, så skönt när träning ger resultat. Idag så landade ett guldigt swarovski pannband i brevlådan och i och med det är min tävlingsoutfit fulländad! Om den kan bli det ;)


Mexx/Json - nog är dom lite lika?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Johanna Bergkvist - 2011