12-01-27

Nu vart det längesen.. igen :) Har inte hänt så mycket dom senaste dagarna. Hopptränade i söndags, gick superbra, han skötte sig som en klocka. I måndags fick han sig en skrittur ute i skogen, hade kommit massvis med snö vill jag lova. :) Jag red även Åsas två storhästar, Mistral och Winston. Mistral är lite yngre och bara grundriden medans Winston är äldre och mer välutbildad - men två riktigt fina hästar!

Igår så dressyrtränade vi för Ann Sofie, många tycker hon är bra och eftersom jag hade en igenridning så passade det sig bra. Många nya kommentarer och idéer kom upp.. Intressant! Idag har ponnyn vilat och imorgon ska han joggas. Det börjar närma sig tävlingen och jag är riktigt taggad, ska dessutom bli riktigt roligt att träffa min vän Ludde också!

Nu ska jag mysa i soffan och så, godnatt!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Johanna Bergkvist - 2011