19 juli - Vetlanda

Nu sitter jag på hotellrummet i Vetlanda och ska snart iväg på invigningen för alla oss ryttare på New Forest - SM. Ska skriva ihop lite snabbt vad som hänt dagarna innan!

I måndags tränade vi för Ingela. Ingela fick sitta upp och känna på det som jag tyckte va det som inte stämde i lördags på tävlingen. Skönt! Sen var han underbar att rida :) I tisdags började våran resa, kunde inte fatta att vi faktiskt va på väg. Kan inte fatta att vi faktiskt är här, 90 mil hemifrån. Vi övernattade i Avesta, var och hälsade på Viktor och käkade pizza på kvällen.

På onsdag morgon fortsatte resan mot Vetlanda, klockan 15.00 rullade vi in på Vetlandaortens Ryttarförening. Vilken anläggning! Mexx var själv hela natten så han har nog inte sovit så bra men nu har han massa kompisar :) Vi har shoppat massa idag också men det får ni se sen för nu åker jag tävlingsklädd på invigning, spännande!

Bästa uppdateringen och snabbaste får ni om ni följer mig på instagram, @yohaniie, ska förstås uppdatera här också men blogg.se appen fungerar sisådär... Fast allra snabbast uppdatering är det på Equipe Online :D
 
Mexx i sin box i Vetlanda!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Johanna Bergkvist - 2011