8 juli - Senaste tiden

Den senaste tiden har det varit otroligt mycket. Vi har flyttat och nu bor jag i en lägenhet närmare stan, känns skönt. Jag har också gått ut 1an på gymnasiet, det känns som om det här året bara försvunnit. Men vad säger, tiden går fort när man har roligt. Ibland längtar jag till studenten och ibland så fasar jag för den dagen. Nu har jag dock ett långt sommarlov framför mig! Eller ja, jag hade en veckas sommarlov innan jag började jobba och har gjort mina två veckor nu, jag har haft tre jobb så det har tagit en del tid. Jag har börjat spela golf igen, jag har faktiskt hunnit med två tävlingar, 3a i DM och 12a i en partävling med Rebecka. Imorgon väntar riksmästerskapen, oj oj oj... Nu kommer jag jobba lite timmar då och då men mest fokusera på Mexx.

Mexx mår nu jättebra igen. Han är en ponny som är pigg och full av liv och glädje. Precis som han ska vara :) Det känns otroligt skönt att allt är bra igen! Nu laddar vi om och vi var faktiskt och tävlade i torsdag, bläddra ner lite så får ni läsa hur det gick :)

Nu ska jag krypa i säng och försöka sova för att imorgon kliver jag upp tidigt och beger mig mot golfbanan!







Bilder från den senaste tiden i mitt liv!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Johanna Bergkvist - 2011