12-03-10

Tro inte att jag glömt bort er, för det har jag inte!... Och så hade jag det! Min fina vän Stina la till mig i en grupp på facebook idag, Ryttarbloggar, och jag tänkte men varför? Haha tills jag kom ihåg denna! ;)

Haft mycket att tänka på och fixa med denna vecka, trots sportlov, och helgen innan var fullspäckad! Det kommer små inlägg om denna härliga vecka och tävlingen förra helgen imorgon så då får ni blicka tillbaka! Hur som helst, idag kom Tusse upp från Avesta (där jag gjorde min praktik på två veckor som jag även ska skriva om) och det stod träning på schemat - så roligt! :) Idag tror jag även att min ponny var riktigt glad över hindrerna i ridhuset, han är ju för söt! Han vart riktigt ivrig och ville inte riktigt lyssna på mina förhållningar, jag var faktiskt inte så nöjd men efter att funderat och vridit och vänt på detta under kvällen inser jag lyckan i att ha en framåt ponny! Vi får se vad som händer på morgondagens träning :) Nu ska jag vända på mig och sova tills jag vaknar - eller ja det gör jag ju jämt.. Men imorn är det ingen som stör, iaf inte före sju får jag hoppas ;)

Bilder kommer!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Johanna Bergkvist - 2011