11 mars - Tusseträning

Sicken fin liten ponny jag har! Han har varit som en klocka hela helgen, han känns fantatisk just nu, oavsett vad vi gör! Frågan är hur länge man får känna den känslan :) Vi hoppade en bana med ganska mycket kombinationer och så, och faktiskt så hoppar han grymt bra i dom, det stämmer såå bra! Tänk om Mexx kunde läsa, vad lycklig han skulle bli då när han ser att 3 av 5 anmälningar till tävlingar faktiskt är hoppning. Jag är faktiskt också riktigt taggad! :)

Mamma filmar mest nu på träningarna men kanske vi hittar några bilder från helgen som jag kan bjuda på ;) Just nu ett väldigt tråkigt inlägg, som dom flesta eftersom blogg.se appen inte vill fungera riktigt som jag vill...


Snart är vi tillbaka igen!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Johanna Bergkvist - 2011