12-03-18

Ligger i sängen och lyssnar på min favoritmusik, man både ler och gråter.

Idag har jag och min mor ridit en härlig tur ute i solskenet, så härligt! Vi red en sväng på slingan och begav oss senare mot planen och red där ca 15 min. Mexx var jättefin idag, riktigt rund genom kroppen. Tänkte på det Ingela sa under torsdagens träning som för övrigt var ett riktigt stärkande pass vad gäller mitt och Mexx självförtroende. Så roligt att rida dessa dagar! :)

Gårdagen spenderades i Sundsvall, dels på Hööks och IKEA men främst på Sundsvalls RK kikandes på Ronja och Evelina, vilka tjejer! Mexx fick massor av nya grejer, även jag fick också lite smått ;)

Imorgon ska Stina fota mig och Mexx en sväng, hon har även tagit bilden nedan och fixat hela bloggen! Teknisk tjej det där! ;) ---> www.sodressage.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Johanna Bergkvist - 2011