19 mars - Fotografering

Idag har jag och Mexx blivit fotade av Stina som är uppe i Östersund just nu, och vilken duktig fotograf hon är! Helt underbara bilder, vet att hon även brukar fota åt EquipeOnline så hittar ni någon av era bilder där som Stina fotat rekomenderar jag verkligen er att kolla en gång extra! :) Hon driver även en mycket bra blogg så kika gärna in på den!

Mexx kändes verkligen fin att rida idag och jag hoppas det kommer fram genom bilderna! Blir några nya tavlor till rummet nu tror jag!

Här kommer ett smakprov på dagens bilder så lovar jag er många fler imorgon! Godnatt :)




Världens snällaste ögon!
Postat av: Stina

Gullunge!! <3

2012-03-19, 23:36:28 - URL: http://sodressage.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Johanna Bergkvist - 2011