12-03-27

Igår red jag Mexx en sväng på plan, tränade otroligt mycket fattningar. Försöka att få mig att vänta och han att ta fattningen för bara skänkel och ligga kvar. Gick riktigt bra, vi har det lite jobbigare i höger varv. Jag är vänster hänt och Mexx är lättare i vänster varv så det är lite trixigt ;) Efter det fick jag rida Åsas häst Winston, den gamla fina herren. Jobbade med att bara få igenom honom i hela kroppen och jobba på framåt. Han blev riktigt fin!

Idag har jag klippt mig! Äntligen!! Försvann säkert minst 1 dm, men jag var tvungen! Så länge det räcker till en snygg frisyr när man tävlar så :) Sedan gick jag bort mot stallet och där väntade Åsas andra häst Mistral, red han en sväng på plan! Verkligen en superfin häst! Borstade även Mexx en lång stund idag och mycket av hårremmen försvann ;)

Tack Åsa för att jag får rida dina fina hästar, det är så roligt! :) Tyvärr vill inte blogg.se appen fungera som jag vill så inga bilder idag :(


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Johanna Bergkvist - 2011