29 mars - Skoning

Idag har varit en riktig pluggdag, eller iallafall min sovmorgon var det. Planera talet jag ska hålla på måndag och läsa igenom det sista inför geografiprovet jag hade på eftermiddagen idag! Det gick faktiskt rätt bra, eller känslan var den iallafall! :)

Igår fick Mexx nya skor runt om så det är skönt! Imorgon är planen att bege oss mot ridhuset. Nu när våren börjat komma till oss uppe i Jämtland också så har vi mest hållt oss ute, få lite vårkänslor. Imorgon ska vi gå in inom 4 väggar igen och se om energin finns kvar då också! :)

Glömde berätta att jag körde provlopp i tisdags med Tyson, med den hästen kan man ju inte annat än vara nöjd, vilken klocka! ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Johanna Bergkvist - 2011