19 oktober - Vecka 42

Vad har hänt den här veckan då? Ska summera den lite :)
 
måndags red jag Mexx, vi stack ut i skogen och hade en mysig tur, han blev ruskigt pigg vissa delar och om jag rider i det så blir det riktigt bra :) När jag vaknade på tisdag morgon så var det alldeles vitt på marken och snön låg kvar hela dagen och eftersom Mexx inte har några snösulor så fick han vila idag, det led han nog inte av :) På onsdagen så hade snön försvunnit och vi begav oss ut i skogen igen, han blev såklart glad :)
 
Under torsdagen så fick jag jogga Tiana en stund i ridhuset, hon kändes riktigt fin. Efter det så gick jag till Mexx tillsammans med Jennifer. Red igenom honom ett riktigt dressyrpass och Jennifer fick hjälpa mig lite och jäklar vad fin han blev. Han va så framme och himla rolig att rida :) På  fredagen så red jag med i lunchgruppen med Tiana, och hon var superfin, hon är så himla härlig att rida. Sen skrittade jag ut Mexx ca 15 min, sedan kom Monica och behandlade honom, hon är equiterapeut och hon kollade på ryggen och benen. Han var mycket bättre, inga låsningar och det va så skönt :)
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Johanna Bergkvist - 2011