20 september - Kavaj dilemma

Är så sugen på en ny kavaj! Jag gillar verkligen den jag har, men den är ganska kort och sitter inte jättetajt (den gjorde det förut men när jag växt så har det ändrats). Har dessutom haft den här ca 3 säsonger.

Den ska vara mörkblå då jag tycker det är lite tråkigt med svart, det blir sådan tydlig kontrast mot allt det vita! Den ska vara lite längre modell och sitta ganska tajt i midjan. Jag har då hittat två stycken, Pikeur Diana kavaj och Cavallo Ganimedes frackkavaj. Just nu lutar det mer åt Pikeuren men den har så många (dock piffar jag så klart upp den!). Medans frackkavajen ser man inte så många som har. Den är dock mycket dyrare men Cavallo har sjukt bra kvalité, men har hört gott om Pikeur också.

Ska iallafall upp på Hästshopen idag och pröva en Pikeur så får vi se vad det blir! :)

Bilden är lite suddig på Pikeur, hittade ingen bättre!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Johanna Bergkvist - 2011