27 september - Holy macarony

Igår var jag i stallet i säkert tre timmar, bara borstade, friserade, matade med godis, masserade och smörjde min lilla ponny. Han var såå gosig!

Idag så kom jag dit strax före 12. Började med att städa hans box, gjorde rent vattenkoppar, krubba, väggar och så vidare. Sen tog jag in han och skulle rida. Ett pass jag bara vill glömma, jag hatar när det blir sådär... Blir nästan tårögd när jag tänker på det. Det är så.. svårt. :( Hoppas på någonting bättre imorn.. Idag tog vi definitivt ett stort steg bakåt, men jag älskar min ponny mest i världen ändå!! Nu ska jag sova och vakna upp till en ny dag.

Det finns skäl till varför framrutan är större än bakspegeln.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Johanna Bergkvist - 2011