29 september - Knopptips

Sitter och förklarar för min vän Ledis hur man gör knoppar på 7-8 minuter vilket är mitt nya rekord då det gäller tidiga mornar.

Idag har jag spenderat min dag i stallet - som vanligt? Läktarhäng på Tusse-träning, vad bra hon är! Packat allt för imorn, pussat på ponnyn och gett han äpplen, träffat tjejer från Bräcke, troligtvis ordnat PRAO-plats, fikat och träffat så mycket härligt folk!

Imorgon väntar ännu en dag på tävlingsbanorna, ett ställe där vi trivs :) Tusse nämnde något om min vinnarskalle idag, hmm.. andra än min mamma som noterat den alltså? Imorgon går vi in och gör vårat bästa i årets sista lokala/regionala dressyrtävling. I love it!

Postat av: Wilma Kullström

Den där knopplektionen kan du mer än gääärna ta för mig också, både hur man gör snygga knoppar (så att min stackars mamma slipper knoppa varenda dag på ett 3darsmeeting och få kramp i fingrarna.. hehe) och hur man gör det på sån kort tid :o

Om jag själv skulle knoppa så skulle det ta minst 1-2 timmar och alla skulle se ut som att han haft dom i en vecka och typ kliat på dom 40 gånger, o det är mycke illa ^^ :D

Svar: hahaa :) vi får köra knopplektion framöver!
vallasmexx.blogg.se

2012-10-10, 21:18:46 -

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Johanna Bergkvist - 2011